Intrebari frecvente

Stimati candidati, mai jos ne-am propus sa enumeram cele mai dese intrebari adresate, si bineinteles raspunsurile aferente: 

Intrebarea1: Ce oferte de munca aveti?
Raspuns1: Toate locurile de munca vacante si programele noastre sunt afisate pe site, insa este bine sa stiti ca aceste oferte de munca se schimba zilnic, apar zilnic oferte de munca noi, de aceea chiar daca acum nu ati gasit jobul pe care il asteptati, apelati la consultantii nostrii pentru o inscriere in baza de date si pentru a putea incepe sa muncim pentru dvs. si sa va intermediem jobul dorit. 

Intrebarea2: Locurile de munca pe care le intermediati sunt legale?
Raspuns2: Absolut toate locurile de munca sunt puse la dispozitia dvs de catre angajatori care incheie contracte de munca legale. Agentia noastra verifica toate conditiile legale astfel incat dvs sa puteti pleca in siguranta la locul de munca. In acest sens suntem partenerul dvs de  nadejde!

Intrebarea3: Percepeti comision? Cat este acest comision?
Raspuns3: Pentru ofertele de munca intermediate de la angajatori care platesc serviciile noastre de recrutare si selectie nu vom percepe niciun fel de comision, insa pentru ofertele de munca care apartin angajatorilor care nu platesc serviciile noastre vom percepe un comision de mediere de la candidati. Din pacate, cunoastem ce eforturi financiare depun candidatii nostrii pentru a putea sa plece la munca in strainatate, insa nu putem lucra fara un castig. Comisioanele difera de la o oferta la alta si de la un program de munca la altul. Cuantumul tuturor acestor comisioane le puteti gasi pe prezentarea fiecarei oferte de munca in parte. 

Intrebarea4: De ce trebuie sa platesc comision? De ce nu luati comision de la angajatori si luati de la mine?
Raspuns4: In cele mai dese cazuri angajatorii nu doresc sa plateasca comision si de aceea serviciul nostru trebuie sa fie platit de dvs. Acest lucru trebuie inteles ca atare. Niciun serviciu de calitate nu poate sa fie gratuit. Aceasta activitate de recrutare nu este platita de catre stat sau alte organisme, astfel incat sa nu fie nevoie sa percepem comisioane de la clientii nostrii, asa cum sunteti si d-voastra. Agentiile de recrutare din Romania au dreptul sa perceapa comisioane de la candidati, insa important este ca aceste comisioane sa reflecte calitatea serviciilor furnizate. 

Intrebarea5: Pot sa platesc comisionul din salariu?
Raspuns5: In functie de tipul contractului de munca sunt situatii cand puteti alege sa platiti comisionul dupa ce castigati primul salariu, insa la majoritatea serviciilor de mediere trebuie sa achitati acest comision inainte de plecare. Achitarea comisionului inainte de medierea locului de munca reprezinta pentru noi garantia ca dvs veti semna contractul de munca cand acesta soseste de la angajator, iar noi nu vom lucra degeaba. De aceea, trebuie sa fiti foarte siguri ca doriti sa plecati in strainatate, fiindca odata ce ati semnat contractul de mediere agentia noastra va va intermedia contractul, iar dvs nu mai puteti sa va razganditi. 

Intrebarea6: Ce garantie puteti sa imi dati ca nu va dau banii de comision degeaba? 
Raspuns6: Atata timp cat dvs treceti de interviul de selectie cu compania noastra si ati fost acceptat de catre noi pentru semnarea contractului de mediere si inceperea demersurilor pentru obtinerea contractului de munca, nu mai exista niciun risc, fiindca deja ati fost evaluat si v-ati incadrat in tiparul dorit de catre angajatorii pe care compania noastra ii reprezinta. Mai este doar o chestiune de timp pana cand angajatorul va va trimite contractul de munca spre semnare si vi se va organiza plecarea la respectivul loc de munca. 

Intrebarea7: Ce cheltuieli suplimentare va trebui sa mai suport?
Raspuns7: De regula, candidatii vor trebui sa suporte cheltuielile cu transportul pana la locul de munca, si sa aiba bani de buzunar pana la primirea primului salariu. 

Intrebarea8: Angajatorul asigura cazarea, masa sau biletul de avion?
Raspuns8: Cazarea este pusa la dispozitie in aproape toate cazurile de catre angajator si oferita de cele mai multe ori gratuit (mai ales in domeniul hotelier-restaurante), insa sunt si cazuri in care costul cazarii se scade din salariu. Masa este oferita gratuit de regula in domeniul hotelier-restaurante, insa mai sunt si in alte domenii angajatori care ofera o masa gratuita in timpul orelor de program. Transportul este platit de catre candidati in majoritatea cazurilor. 

Intrebarea9: Care sunt conditiile de cazare? 
Raspuns9: In functie de domeniul in care veti lucra aceste conditii de cazare difera. In cele mai multe cazuri cazarea se face in camere duble, cate 2 persoane in camera. In domeniul hotelier, de regula, se pun la dispozitia angajatilor camere administrative chiar in hotelul respectiv. Este bine de stiut ca puteti sa va identificati si singuri o alta unitate de cazare daca vi se pare mai avantajos. 

Intrebarea10: Care sunt pozitiile pentru care nu se cere experienta?
Raspuns10: Exista destul de multe pozitii pentru care angajatorii accepta candidati chiar daca nu au experienta in acel domeniul de activitate, insa in cele mai multe cazuri se cere cunoasterea unei limbi straine. Agentia noastra ofera destul de multe pozitii in care nu se cere calificare, sau calificarea se dobandeste la locul de munca. 

Intrebarea11: Cum au loc interviurile cu angajatorii? Ce intrebari se pun la interviu?
Raspuns11: Interviurile cu angajatorii sunt de 3 feluri: interviuri telefonice, interviuri prin video conferinta sau interviuri fata-in-fata. Indiferent de tipul de interviu ales de catre angajator, candidatii trebuie sa respecte specificatiile primite de la agentia noastra, pentru ca acest interviu sa decurga bine. 

Intrebarea12: Daca nu reusesc sa iau interviul, ce se intampla cu suma de bani care am achitat-o?
Raspuns12: Nu este nicio problema. Daca picati interviul cu angajatorul X va urma un alt interviu, pana cand un angajator o sa va accepte. Atat interesul nostru cat si al dvs este sa fiti acceptat(a) si sa plecati cat mai repede. Nu vi se percep sume de bani suplimentar pentru mai multe interviuri, deci vom insista pana cand veti fi acceptat(a) de catre un angajator. 

Intrebarea13: Cate ore trebuie sa muncesc pe zi? Avem zile libere?
Raspuns13: Orele de lucru, de repaos si programul de munca este intotdeauna specificat in contractele de munca mediate de compania noastra. De regula, se lucreaza 8 ore / zi, 6 zile / saptamana, dar pot fi si exceptii in care sa lucrati mai putin sau mai mult, insa toate orele suplimentare efectuate se platesc conform legii. 

Intrebarea14: Cat de repede pot sa plec?
Raspuns14: Nu exista un termen fix in care candidatii pleaca, deoarece plecarea la un loc de munca implica foarte multi factori: oferta de munca aleasa, profilul dvs, concurenta pe acele posturi de munca, etc..., insa un termen mediu ar fi la 2 luni. 

Intrebarea15: Ma va astepta cineva la aeroport? Cum ma descurc sa ajung la angajator?
Raspuns15: In majoritatea cazurilor un reprezentant al angajatorului va intampina la aeroport si va preia. In cazuri foarte rare, cand acest lucru nu este posibil, agentia noastra va inmaneaza un plan de calatorie (travel plan) foarte bine detaliat, astfel incat dvs sa va descurcati usor sa ajungeti la adresa angajatorului.  

Intrebarea16: Pot sa incetez mai repede raporturile de munca fata de cum se precizeaza in contract?
Raspuns16: Ca si in Romania, peste tot in Uniunea Europeana si nu numai, raporturile de munca pot inceta fie prin acordul de vointa al partilor, fie prin demisie cu acordarea unei perioade de preaviz. Important este sa discutati deschis cu angajatorul dvs si sa ii spuneti motivul pentru care doriti incetarea raportului de munca. 

Intrebarea17: Pe cine ma pot baza in strainatate? Cine imi ofera ajutor daca angajatorul nu isi respecta contractul?
Raspuns17: Intotdeauna va puteti baza pe noi, de aceea suntem aici pentru dvs. La orice ora din zi si din noapte aveti la dispozitie un contact de urgenta. Orice posibil conflict cu angajatorul sau nerespectare de catre acesta a contractului de munca trebuie sa ne-o aduceti imediat la cunostiinta. Compania noastra va media conflictul aparut si va restabili relatia normala intre dvs si angajator. Daca acest lucru nu este posibil, agentia noastra va va replasa pe conditii cel putin similare la alt angajator, fara ca dvs sa trebuiasca sa mai achitati vreun comision. Aceasta este GARANTIA CALITATII pe care o oferim tuturor persoanelor mediate de noi. 

Intrebarea 18: 
Raspuns18: